<iframe src="https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSrhxTVpi63k5VDyg81ohSKj1IAd1U-oIB5k82ZPAIrZJWEehtm5bBcVx2J939ajqzFRusqm1riSv5h/embed?start=true&loop=false&delayms=3000" frameborder="0" width="480" height="389" allowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" webkitallowfullscreen="true"></iframe>
Популярные сообщения из этого блога
ტრენინგის III დღე ტრენინგის მესამე დღეს გავიარეთ მეტად მნიშვნელოვანი თემები. სასწავლო პროექტის დაგეგმვა. ამ მოდულში ჩვენ სასწავლო პროექტის გეგმაზე მუშაობა დავიწყეთ. გამოვავლინეთ სტანდარტით განსაზღვრულ შედეგები, რომელთა მიღწევაც გვსურს. რამდენად მნიშვნელოვანია სწორად დავგეგმოთ პროექტი ,რათა მიღწეული იყოს სტანდართით გათვალისწინებული შედეგი. სასწავლო პროექტის დაგეგმვის ყველაზე მნიშვნელოვანი ეტაპია მოსწავლეთა მიერ შესასწავლი საკვანძო საკითხების გამოვლენა. 21-ე საუკუნის რომელ უნარებს განუვუთარებთ ჩემს მიერ დაგეგმილი პროექტი. ასევე გავეცანით ბროშურის სტრუქტურას და რატომ არის მნიშვნელოვანი მისი შექმნა. როგორ მივაღწიოთ ბლუმის ტაქსონომიით განსაზღვრული ზედა დონის სააზროვნო უნარების განვითარებას.არ შემოვიფარგლოთ მხოლოდ დაბალი დონის სააზროვნო უნარებით. პროექტის მიზანი უნდა იყოს მოსწავლეთა მაღლი დაიტერესება და ჩართულობა.
ტრენინგის VIII დღე ტრენინგის მე-8 დღე საკმაოდ დატვირთული და ნაყოფიერი იყო.განვიხილეთ სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთა ჩართულობა პროექტში.გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტი და მისი გამოყენება მოსწავლეთა საჭიროებებიდან გამომდინარე. ვისწავლეთ ბლოგზე ფაილების ატვირთვა და გამოქვეყნება.
Комментарии
Отправить комментарий