ტრენინგის IX დღე
ტრენინგი დავიწყეთ 29 აპრილს.საკმაოდ აქტიურად .ტრენერმა გაგვაცნო ტრენინგის მიზანი. რას მოიცავდა ტრენინგ-მოდული.
კომპიუტერული ტექნოლოგიების ეფექტური გამოყენებით, ინტელის ძირითადი კუ-რსი დაგვეხმარება მოსწავლეთა წარმოსახვის,შემოქმედებითი უნარების წახალისე-
ბასა და საბოლოოდ, უკეთესი სასწავლო შედეგების მიღწევაში.
გავეცანით მასალებს-ელექტრონულ წიგნს,რომელშიც ნათლად არის აღწერილი,თუ რამდენად მნიშვნელოვანია მოსწავლეებთან ერთად პროექტებზე მუშაობა.
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარება მოსწავლეებს ხელს შეუწყობს მეტად გაიაზრონ შესასწავლი მასალა ,სიღრმისეულად ჩაწვდნენ მას.
ჩემთვის საინტერესოა ეს საკითხი,რადგან დაწყებით საფეხურხე გვაქვს თემები,რომლებზეც ვგეგმავთ და ვახორციელებთ პროექტებს,თუმცა ასეთი ტანმიმდევრობით და ასე სიღრმისეულად გაწერილი გეგნით არ ვაკეთებდი.
მე სასწავლო პროექტის გეგმაზე მუშაობა დავიწყე. გამოვავლინე სტანდარტით განსაზღვრული შედეგები, რომელთა მიღწევაც მსურს.
რამდენად მნიშვნელოვანია სწორად დავგეგმო პროექტი ,რათა მიღწეული იყოს სტანდართით გათვალისწინებული შედეგი.
სასწავლო პროექტის დაგეგმვის ყველაზე მნიშვნელოვანი ეტაპია მოსწავლეთა მიერ შესასწავლი საკვანძო საკითხების გამოვლენა.
21-ე საუკუნის რომელ უნარებს განუვუთარებთ ჩემ მიერ დაგეგმილი პროექტი.
როგორ მივაღწიო ბლუმის ტაქსონომიით განსაზღვრული ზედა დონის სააზროვნო უნარების განვითარებას.არ შემოვიფარგლო მხოლოდ დაბალი დონის სააზროვნო უნარებით.
რამდენად მივაღწევ მიზანს მოსწავლეთა მაღალ დაიტერესებას და ჩართულობას.
ტრენინგის ყოველი მომდევნო დღე უფროდაუფრო საინტერესო და დატვირთული იყო.
ტრენინგის ყოველი მომდევნო დღე უფროდაუფრო საინტერესო და დატვირთული იყო.
მოვახდინე ჩემ მმიერ შექმნილი ბროშურის პრეზენტაცია.
ვისწავლე ბლოგზე კომენტარის გაკეთბა და სურათების ატვირთვა.
გავეცანი შეფასების სტრატეგიებს.
განვსაზღვრე ხუთი სტრატეგია.
1.
მოსწავლეთა წინარე ცოდნისა და საჭიროების შეფასების სტრატეგია -გულისხმობს განვსაზღვროთ რა იციან მოსწავლეებმა იმ მასალის ირგვლივ რომელზეც უნდა ვიმსჯელოთ.ანუ ადგენს საჭიროებებს.
2. წახალისების თვითრეგულარების სწავლებისა და თანამშრომლობის უნარის შეფასების სტრატეგია- გვაძლევს საშუალებას შევაფასოთ რამდენად დამოუკიდებლად ართმევენ თავს მოსწავლეები საკითხის შესწვალას. ანუ აყალიბებს დამოუკიდებელ მსწავლებელს.
3. პროგრესის მონიტორინგის სტრატეგია- განსაზღვრავს სად და როდის სჭირდება მოსწავლეს დამატებითი დახმარება და ახსნა.ანუ ხდება დროული და სპეციფიური უკუკავშირის წარმოება.
4. სტრატეგიები გაგების შემოწმებისა და მეტაშემეცნების წახალისებისთვის - გვაძლევს საშუაელებას გავარკვიოთ როგორ ფიქრობენ მოსწავლეები თავიანთ აზროვნების პროცესზე დასაკუთრ თავზე. მოიცავს იმ მეთოდების, მიზნებისა და ინსტრუმენტების მიმოხილვას, რომლებიც გაგების შემოწმებისა და მეტაშემეცნების წახალისებისათვის გამოიყენება.
5. გაგებისა და უნარების დემონსტრირების სტრატეგია - გვიჩვენებს რა ქმედებები იქნა გაწეული მოსწავლის მიერ პროდუქტის შექმნის მიზნით.ანუ აჩვენებს მოსწავლის ძალისხმევას, პროგრესს და მიღწევებს.
გავეცანი და შევარჩიე შეფასების რუბრიკები,რომლებიც უნდა გამოვიყენო პროექტის ეფასებისას.
მოვისმინე ჯგუფის წევრების პროექტების პრეზენტაციები. განვიხილეთ ხარვეზები, მივიღეთ დამატებითი რეკომენდაციები. გავაკეთეთ უკუკავშირი არსებული მასალების ირგვლივ. ჯგუფის წევრებმა გავუზიარეთ ერთმანეთს იდეები და შენიშვნები, რაც დაგვეხმარება, რომ პროექტი იყოს დახვეწილი, .
მოვისმინე ჯგუფის წევრების პროექტების პრეზენტაციები. განვიხილეთ ხარვეზები, მივიღეთ დამატებითი რეკომენდაციები. გავაკეთეთ უკუკავშირი არსებული მასალების ირგვლივ. ჯგუფის წევრებმა გავუზიარეთ ერთმანეთს იდეები და შენიშვნები, რაც დაგვეხმარება, რომ პროექტი იყოს დახვეწილი, .
ტრენინგი
საკმაოდ შრომატევადი და დატვირთლი იყო.უამრავი რამ გავიგე პროექტით სწავლების
შესახებ და იმედია გამოვიყენებ აქტიურად.
Комментарии
Отправить комментарий